HAPPY FAMILY ♄

En lyckligt gift fru, och en otroligt stolt mamma till mina tre barn!💜 Loui, Zeline och Zmilla

Febrig tuss💜

Publicerad 2014-10-03 23:17:47 i AllmÀnt,

Fick 5mĂ„n vaccinet idag, feber nu lillfia ❀❀

Loui vaa sĂ„ spĂ€nd inför sprutorna, men de gick bra nĂ€r sĂ„pbubblorna kom fram! 😊

Zeline ramla rejĂ€lt idag 😔 slog i magen.. Min lilla fartdĂ„re! Inte rĂ€dd för nĂ„nting.. Bara full fart framĂ„t ju högre Ă„ ju snabbare, ju bĂ€ttre Ă€r de! Precis som sin mamma 🙈

Nu sova Ă„ njuta av att vakna upp hela familjen till en god frukost och mys 💖

godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelika

Stolt Mamma Åt Mina TvĂ„ barn Loui Och Zeline. Även en Stolt "Bonus Mamma" Till Elias. En Lyckligt Lottad Fru Som FĂ„r Dela Livet Tillsamman Med Min Man Jimmy♄

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela