HAPPY FAMILY ♥

En lyckligt gift fru, och en otroligt stolt mamma till mina tre barn!💜 Loui, Zeline och Zmilla

Mysig kväll 💜

Publicerad 2014-10-05 08:22:25 i Allmänt,

Fick jag tillsamans med barnen igår, Jimmy åkte på hockey djugården-brynäs.

Vi hade fika besök utav Malin och Lykke, sen mös vi en stund i soffan. Vi lagade tacos de va lungt och fridfullt hela kvällen! 💞

Vi åt godis och skojjade framför tvn. Jag la tjejerna. Jag och Loui mös i soffan själva till en film 😍 inte ofta man får egentid med bara ett barn. Så de va verkligen mysigt!




Loui somna i soffan, han ville vänta på sin pappa💜




Vi bakade bullar igår me.. Så galet tråkigt! dock är de roligare med barnen men jag kommer nog aldrig bli en bullmamma! 😂




Zmilla har krånglat i två nätter irad, febern från vaccinet och snorig på de! Inatt sov jag mellan 00-03 sen har jag nog rest mig upp 5ggr i timmen. är de inte napp,mat nån som ska kissa nån som drömmer osv!! Galet slut idag 😔 Ska ta me mig barnen ut idag å plocka lite löv! tänkte göra ett eget träd idag 😊 tror dom skulle tycka de va kul...

ska försöka ta ut löshåret idag me, imorrn är de jobb mellan 10-19! Hoppas de går bra för pappan i huset! Dom två stora är riktigt trottsiga nu testar gränser hela tiden 🙈

Nä frulle nu 💋💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelika

Stolt Mamma Åt Mina Två barn Loui Och Zeline. Även en Stolt "Bonus Mamma" Till Elias. En Lyckligt Lottad Fru Som Får Dela Livet Tillsamman Med Min Man Jimmy♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela