HAPPY FAMILY ♥

En lyckligt gift fru, och en otroligt stolt mamma till mina tre barn!💜 Loui, Zeline och Zmilla

A men kuul!!

Publicerad 2014-09-03 12:33:24 i Allmänt,

Pratade med en läkare imorse, värderna ska ligga på 0,4-0,7 typ!! Mina låg på 83!!!!!!!!!!

Har ju fått så ont i min handled, bortdommningar,stickningar smärta osv! och de kan just den här kroniska "sjukdomen" påverka.. Nervsystemet för att hjärnan går på högvarv för att få igång min kropp med ämnesomsättningen osv!!

Fyfarao.... 8KG över min normala kropp givit mig pga att den där okunniga läkaren sa att jag kunde sluta med medicinen!! 😭😭 Helt ärligt så är de inte mkt i livet som är en ljusglimt ens....

Tur att barnen finns och att man glömmer för två sekunder! å de värsta är att jag bara får börja på minimum dos i 6veckor för att sen kunna ta nya prover och efter de öka dosen! Kul lär väll gå upp 20kg innan de här är klart.. För just nu finns ingen ämnesomsättning i min kropp alls!! Allt jag äter stannar där å lagrar 😞😞 Riktigt ledsen är jag. Man kämpar i onödan med kost och mototion.. Äckel läkare, snart går jag inte ens dit man skulle kunna googla sina egna fel å brister nästan!! 😥



Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2014-09-05 15:14:54

Du är ju lika snygg för det! :) men förstår att du är bitter och ledsen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelika

Stolt Mamma Åt Mina Två barn Loui Och Zeline. Även en Stolt "Bonus Mamma" Till Elias. En Lyckligt Lottad Fru Som Får Dela Livet Tillsamman Med Min Man Jimmy♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela