HAPPY FAMILY ♥

En lyckligt gift fru, och en otroligt stolt mamma till mina tre barn!💜 Loui, Zeline och Zmilla

Barnens dag, barnens önskningar! ❤

Publicerad 2014-09-23 16:20:47 i Allmänt,

Lekt, ritat, bakat, spelat spel, myst och massa annat har vi gjort idag! Nu ligger alla på hög och kollar film.. Finns en plats åt alla! 💜








I söndags tog jag me prinsen på bio, åkte med Helena och hennes Wanna,Loui va as taggad hela dan.. Men väl där så tyckte han inte filmen va så bra,myror i brallan 😀 men mysigt att få göra nått med honom och en fin vän med hennes fina dotter 💜








För tillfället, är livet rätt tungt! Vi kämpar med olika saker och nu känner man sig helt matt och tom man har slutat hoppas.. Man känner en konstant orolighet! Förlåt till alla i min närhet om jag är nere visar mig svag men jag känner mig så jävla ledsen less besviken å allt därtill vill bara att allt ska lösas så att allt blir bra tillslut💖

Med er vid min sida känner jag mig stark!!






min nya tatuering. Snart är den inte lika mörk å ser ut som tanken är.. men gaalet nöjd! på låret sitter den 😀




PUSSS!💋💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelika

Stolt Mamma Åt Mina Två barn Loui Och Zeline. Även en Stolt "Bonus Mamma" Till Elias. En Lyckligt Lottad Fru Som Får Dela Livet Tillsamman Med Min Man Jimmy♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela