HAPPY FAMILY ♥

En lyckligt gift fru, och en otroligt stolt mamma till mina tre barn!💜 Loui, Zeline och Zmilla

Sjukvården!!

Publicerad 2014-09-02 18:44:06 i Allmänt,

Är ett skämt här i Hallstavik.....

Ända sen 2010 har jag blivit beårdrad att äta levaxin pga sköldkörteln.. Men efter denna graviditet så sa dom att jag kunde sluta, ovetandes som man är så litar man på vad leg. läkare säger!!

Har känt en längre tid en orkeslöshet, trötthet huvudvärk allmänt hängig.. Mamma har tjatat på mig att jag måste söka för de. Efter en graviditet och förlossning är det mkt som händer med kroppen. Så jag har bara tänkt så!!
Jag va ner till läkaren i fredags för en annan grej.. Men tog upp hur jag mådde å bad han fixa så jag fick ta prover på olika saker!

För att gå och må som jag gjort i månader är inte direkt jag önskar någon annan. Man kan säga att man känner sig allmänt pissig 41graders feber trött sliten och allt därtill. Samtidigt som man ska ha hand om tre småbarn ett hem, handling matlaging visningar vardagen överlag så vet jag att man är trött osv! Skit samma...

Ringde ner idag å bad om provsvaren!! Hon jag prata med fick en chock, när hon såg mina värden!!! Å satte upp en akut tid imorgon bitti för att få hjälp så fort som möjligt.. SUCK!!

Inte konstigt att jag inte orkar med å träna efter en heldag med barn och hushåll! Inte konstigt att vågen inte går ner även fast jag rör på mig och äter rätt... Tack för de UNDERBARA sjukvård!!

Men snart vänder de hoppas jag..



Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-09-02 19:44:20

Angelika, dina barn.. Alltså de är så söta. Vad stora de har blivit! Jösses!
Hoppas att allt är bra med dig och familjen annars. Lycka till med vårdcentralen imorgon! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelika

Stolt Mamma Åt Mina Två barn Loui Och Zeline. Även en Stolt "Bonus Mamma" Till Elias. En Lyckligt Lottad Fru Som Får Dela Livet Tillsamman Med Min Man Jimmy♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela