HAPPY FAMILY ♥

En lyckligt gift fru, och en otroligt stolt mamma till mina tre barn!💜 Loui, Zeline och Zmilla

underbardag

Publicerad 2014-09-15 18:46:12 i Allmänt,

Med en kanon vän 💖 TACK för att jag har dig!








Vi kom hem vid 14 tiden, jag började röja i hemmet, möblera om och städa. klar lagom tills middags dax.. Packat lagt barn osv. Imorgon flyr jag tre dar! Ska bli otroligt skönt att slippa va hemma!

Livet har en snabb vänding, man vet aldrig vad som knackar på bakom andra sidan hörnet!

💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelika

Stolt Mamma Åt Mina Två barn Loui Och Zeline. Även en Stolt "Bonus Mamma" Till Elias. En Lyckligt Lottad Fru Som Får Dela Livet Tillsamman Med Min Man Jimmy♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela