HAPPY FAMILY ♥

En lyckligt gift fru, och en otroligt stolt mamma till mina tre barn!💜 Loui, Zeline och Zmilla

Börja igen?

Publicerad 2015-03-18 11:16:57 i Allmänt,

Hej på er 😊 
Jag fundera på att börja skriva lite smått när det finns tid över! 

Har just satt mig ner en stund innan bilen rullar mot Uppsala och ett jobb pass väntar.. Zmillis ligger i vagnen å sover, så jag har hunnit med massor nu på FM.. Skönt 😊

Så underbart att solen å värmen är på ingång man behöver verkligen de för att bli lite piggare 😋 

Känner mig så otroligt kluven inför saker och ting.. Jag brottas med dom känslorna varje dag.. Men de är väll så verkligheten ser ut med jobb dagis barn livet och alltihop.. Bara acceptera kanske! En dröm vore ju ett jobb från 7-15 mån till fre!! Men jobben växer ju inte på träd direkt.. Saknar mina barn så det värker i hjärtat dagligen verkligen.. 

Har aldrig varit ifrån dom såhär mkt som jag har varit sen jag började jobba 😭 Men de är svårt att ställa in sig på det när man har varit hemma i 3,5år med bara barnen!! 

Det är välbehövligt för både mig å barnen att komma ifrån varandra lite men ångesten kommer över en ibland tyvärr 😔 idag är just en sån dag! 

Nu ska jag packa in min lilla bebis i bilen och åka.. Vi hörs igen ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelika

Stolt Mamma Åt Mina Två barn Loui Och Zeline. Även en Stolt "Bonus Mamma" Till Elias. En Lyckligt Lottad Fru Som Får Dela Livet Tillsamman Med Min Man Jimmy♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela