HAPPY FAMILY ♥

En lyckligt gift fru, och en otroligt stolt mamma till mina tre barn!💜 Loui, Zeline och Zmilla

Fredag

Publicerad 2015-03-20 13:20:40 i Allmänt,

Fredag redan, veckorna springer iväg när man jobbar 😁

Igår va jag ledig med mina kiddos, vi va ute i det underbara vädret hela dan typ! Va inne och åt bara 😊 Loui har ju fått en ny större cyckel så de vill han göra dag ut och dag in cykla 😋





Tänk att du fyller 3år snart min fina älskade unge, som har en trotts from hell! Påriktigt hon drar ur mig energin av allt gnällande skrikande och envisheten... ALLT man gör för henne är fel maten är för varm gämt kläderna sitter fel, om jag tar fram en färg på skeden är den fel osv osv... Älskade unge! Jag gör allt för dig oavsätt att du gör mig tokig och gråhårig 😂 tur du älskar skor och jackor de skulle du kunna leva i och de är det enda du blir glad av när jag ger dig de just för stunden haha! Älskade unge ❤️


Du då Min lilla solstråle du är familjens glädjespridare alltid glad och lycklig tänk att snart fyller du 1år du är lik både din lugna storebror och din vilda storasyster halva halva helt underbar min älskade unge ❤️

En ledig helg står på tur efter sista jobbdagen idag. Välbehövligt är sjukt sliten och trött faktiskt.. Jobbar 22h i veckan tar hand om hemmet och är vaken å fixar med kidsen på nätterna de tär på att komma in i vardagen faktiskt. 

Idag rockar vi sockorna iallafall 😃



Jag är så otroligt lycklig lottad att få ha er som min familj!! Vänner kommer och går, familjen består ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelika

Stolt Mamma Åt Mina Två barn Loui Och Zeline. Även en Stolt "Bonus Mamma" Till Elias. En Lyckligt Lottad Fru Som Får Dela Livet Tillsamman Med Min Man Jimmy♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela