HAPPY FAMILY ♄

En lyckligt gift fru, och en otroligt stolt mamma till mina tre barn!💜 Loui, Zeline och Zmilla

Redan fredag igen 🙈

Publicerad 2015-03-27 11:25:25 i AllmÀnt,

Veckan har paserat, Jobb och umgĂ„tts med vĂ€nner 😘 igĂ„r va jag och barnen bara hemma, gick inte ens utanför dörrn sĂ„Ă„Ă„Ă„ skönt❀ vi mĂ„lade pĂ„skĂ€gg, bakade lekte myste och barnen duschade köpte en skumtvĂ„l med fĂ€rg i till barnen sĂ„ dom va extra sugna pĂ„ att fĂ„ duscha blev en succĂ©, dock hade de kunnat vara mera fĂ€rg i faktiskt!





Zmilla Ă€r vĂ€ldigt mammig idag, sĂ„ jag njuter lite exta av hennes nĂ€rhet idag 😊



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelika

Stolt Mamma Åt Mina TvĂ„ barn Loui Och Zeline. Även en Stolt "Bonus Mamma" Till Elias. En Lyckligt Lottad Fru Som FĂ„r Dela Livet Tillsamman Med Min Man Jimmy♄

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela